| 1 | Okuma kavramı | [1],[3], [4], [7] |
| 2 | Okumanın unsurları | [1],[3], [4], [7] |
| 3 | Okuma yaklaşımları | [7] |
| 4 | Okuma sürecinin aşamaları | [1],[3], [4], |
| 5 | Metin türleri ve okuma eğitimini etkileyen etmenler | [3], [6], [7], [8] |
| 6 | Okuduğunu anlama becerisini yapılandırma ve değerlendirme sürecinde bilişsel alana seslenen taksonomileri tanıma. | [3], [6], [7], [8] |
| 7 | Bloom, Yenilenmiş Bloom ve Barrett Taksonomilerinin incelenmesi ve bu taksonomilerden hareketle okuduğunu anlama becerisini geliştirmeye dönük soru ve etkinliklerin hazırlanması. | [7] |
| 8 | Eğitim-sürdürülebilirlik ilişkisinin açıklanması; ders kapsamında sürdürülebilirlik üzerine sorumluluk çalışmalarının incelenmesi. | [3], [7] |
| 9 | Okumayı ve okuduğunu anlama sürecini etkileyen etmenler. | [2], [4], [5] |
| 10 | Okuma eğitiminde tür, yöntem ve teknikler tam okuma,seçmeli okuma öğretici metinleri okuma | [2], [3], [4], [5] |
| 11 | Yazınsal metinleri okuma, sesli okuma, sessiz okuma, göz atarak okuma, özetleyerek okuma | [2], [3], [4], [5] |
| 12 | Not alarak okuma, işaretleyerek okuma, tahmin ederek okuma | [2], [3], [4], [5] |
| 13 | Grup olarak okuma, soru sorarak okuma, söz korosu | [2], [3], [4], [5] |
| 14 | Okuma tiyatrosu, ezberleme, metinlerle ilişkilendirme ve değerlendirme. | [2], [3], [4], [5] |
 | Loading… |
   |