| 1 | Yazma becerisinin kuramsal boyutlarıyla açıklanması | [1] |
| 2 | Ana dili öğretiminde yazma becerisinin önemi; diğer beceriler arasındaki yeri ve önemi. | [1] |
| 3 | Yazma becerisinin ilkeleri ve programdaki yeri | [1] |
| 4 | Süreç ve tür temelli yazma modelleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikler | [2], [6], [7] |
| 5 | Yazma eğitiminde aşamalı gelişim ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2], [6], [7] |
| 6 | Sözcük, cümle, paragraf ve metin düzeyinde yazma eğitimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6], [7], [8], [9], [10], [11] |
| 7 | Yazma ediminin oluşumunu- gelişimini etkileyen etmenler ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6], [7], [8], [9], [10], [11] |
| 8 | Yazılı anlatımın unsurları ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [1] |
| 9 | Metinle ilgili kavramlar, metin türleri ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [2], [6] |
| 10 | Metinsellik ölçütleri ile yazma ilişkisi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [4], [6], [7] |
| 11 | Yazma eğitiminde anlatım tarzlarının öğretimi ve yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [1], [6] |
| 12 | Yazmayı olgunlaştıran süreç ve olgular, yazma becerisini geliştirme etkinlikleri | [6], [7], [8], [9], [10], [11] |
| 13 | Yazma becerisini ölçme ve değerlendirme yöntemleri. | [5], [6] |
| 14 | Yazma becerisini ölçe değerlendirme sürecinde yararlanılan araç gereçleri tanıma. | [5], [6] |