| 1 | 1. Âşık tarzı edebiyat geleneği (Ortaya çıkışı, Gelişimi ve Yetiştirdiği Temsilciler, Ozan-Baksı Geleneği) | |
| 2 | 2. Âşık tarzı edebiyat geleneği temsilcilerinin yetişmeleri | |
| 3 | 3. Âşıklık geleneğinin yaratma ve icra ortamları | |
| 4 | 4. Âşık tarzı edebiyat geleneğinin dönemleri ve bu dönemlerin belli başlı temsilcileri (XVI- XVII. Yüzyıllar) | |
| 5 | 5. Âşık tarzı edebiyat geleneğinin dönemleri ve bu dönemlerin belli başlı temsilcileri (XVIII-XIX-XX. Yüzyıllar) | |
| 6 | 6. Âşık tarzı edebiyat geleneğinde tür ve şekil (Heceli tür ve Nazım Şekilleri, Aruzlu Tür ve Nazım Şekilleri) | |
| 7 | 7. Ara sınav | |
| 8 | 8. Tekke-Tasavvuf Edebiyatı (Sosyal ve Kültürel Zeminini) | |
| 9 | 9. Tekke-Tasavvuf Edebiyatının tarihi gelişimi | |
| 10 | 10. Orta Asya’da Tekke-Tasavvuf Edebiyatının temsilcileri | |
| 11 | 11. Anadolu’da Tekke-Tasavvuf Edebiyatının temsilcileri | |
| 12 | 12. Tekke-Tasavvuf Edebiyatı ürünleri (Mensur Ürünler, Manzum Ürünler/ Nazım Şekilleri ve Nazım Türleri) | |
| 13 | 13. Halk şiiri ve halk hikâyelerinin eğitsel işlevleri, ortaokul düzeyinde kullanılacak halk şiiri örneklerinin seçimi | |
| 14 | 14. Genel sınav | |