| 1 | Tanışma ve TYMM ortak metni tanıtımı | |
| 2 | Türkçe Öğretim Programının tanıtımı. Türkçe Öğretim Programında yer alan öğrenme alanlarının tanıtımı | [2], [3], [10] |
| 3 | Birinci sınıf öğretmen ve öğrencilerinin temel özellikleri. İlk okuma ve yazma öğretiminin amaç ve ilkeleri. | [1], [2], [3], [4], [5], [6], [7], [8], [9], [10] |
| 4 | Türkçe'nin özelliklerinin ilk okuma-yazma öğretimine etkisi. İlk okuma ve yazma öğretiminde kullanılan yöntemlerinin ve sürecinin tanıtılması. | [1], [2], [3], [4], [5], [6], [10] |
| 5 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma yönteminin tanımı ve ilkeleri. | [2], [3], [10] |
| 6 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Yönteminin özellikleri, aşamaları ve uygulaması. | [2], [3], [10] |
| 7 | Öğrencilerin Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yöntemi uygulaması için gruplara ayrılması ve örnek uygulama. | [2], [3], [10] |
| 8 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları | [2], [3], [10] |
| 9 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları | [2], [3], [10] |
| 10 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları | [2], [3], [10] |
| 11 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları | [2], [3], [10] |
| 12 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları | [2], [3], [10] |
| 13 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları | [2], [3], [10] |
| 14 | Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretim Yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları | [2], [3], [10] |