| 1 | Kök haldeki armoni kuruluşu yapıp çalabilme | 1 (42) |
| 2 | Kök haldeki kuruluş üzerine ezgi çizgisi oluşturabilme | 1 (44) |
| 3 | 3'lü ilerleyişlerinde akor bağlantılarını yapabilme | 1 (45) |
| 4 | 3'lü ilerleyişlerinde akor bağlantılarını yapabilme | 1 (45) |
| 5 | Bu akorlar ile 4 ölçülük besteler yapabilme | 1(1-66) |
| 6 | Hazırlamış olduğu armoni yürüyüşlerinin üzerine makamsal ezgi yazabilme | 1 (1-66) |
| 7 | Hazırlamış olduğu armoni yürüyüşlerinin üzerine makamsal ezgi yazabilme | 1(1-66) |
| 8 | Dörtlü armonilerle bir halk ezgisine piyano eşliği nasıl yazılacağını öğrenir, bunu diğer ezgiler üzerinde uygular | 1 (55) |
| 9 | Tam ve kırık kalışlar ve kalıp yürüyüşleri nasıl yapıldığını bilir ve piyanoda çalar. | 1 (56) |
| 10 | Bir halk ezgisini nasıl çokseslendireceğini sınıfta öğrenir ve diğer ezgiler üzerinde uygular. | 1 (57) |
| 11 | Modülasyon (Bir makamdan diğer makama geçiş yapma) | 1 (58) |
| 12 | Farklı makamlarda serbest uygulamalar yapılması | 1 (1-66) |
| 13 | Farklı makamlarda serbest uygulamalar yapılması | 1 (1-66) |
| 14 | Farklı makamlarda serbest uygulamalar yapılması | 1 (1-66) |