| 1 | Sahne'nin İşlevsel Kesimleri. Alt Sahne, Asal Sahne, Üst Sahne. | (1) s. 10; (2) s. 7 |
| 2 | İkili ve üçlü Enstrüman grup çalışması. | (1) s. 15; (2) s. 21 |
| 3 | Asal Sahne'nin Bölümlendirilmesi ve Duygusal Yönden Vurgulayıcı Ögeler. | (1) s. 21; (2) s. 24 |
| 4 | İkili ve üçlü ses grup çalışması. | |
| 5 | Asal Sahne'nin Bölümlendirilmesi ve Görsel Yönden Vurgulayıcı Ögeler. | (1) s. 10; (2) s. 7 |
| 6 | Ses ve saz grup çalışmalarının birleştirilmesi | |
| 7 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Türk Halk Müziği Repertuarından Eser Seçimi.; Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Türk Sanat Müziği Repertuarından Eser Seçimi. | |
| 8 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Çalışılması. | |
| 9 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman ile çalışılması. | |
| 10 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması. | |
| 11 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması. | |
| 12 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması. | |
| 13 | Temel Sahne Tekniklerine Giriş ve Seçilen Eserlerin Enstrüman Eşliği İle Sahnede Uygulanması. | |
| 14 | Genel Değerlendirme. | |