1 | 1.Nota, Nota Değerleri ve Usuller hakkında genel bilgiler. Koma hakkında genel bilgiler ve Türk Müziğini meydana getiren dörtlülerin anlatımı. | [1] s. 29-40; [2] 1-4 |
2 | 2.Türk Müziğini meydana getiren beşlilerin anlatımı. Dörtlü ve beşlilere yönelik solfej çalışmaları. | [1] s. 41-43; [2] 5-16 |
3 | 3.Temel solfej alıştırmaları Dörtlülerle ilgili göçürme çalışmaları. | [2] s. 17-22 |
4 | 4.Temel solfej alıştırmaları. | [2] s. 17-22 |
5 | 5.Nim Sofyan usulünün anlatımı. Türk Musikisi’nde dizi ve makam tanımı, basit makamın yapısal özellikleri Türk Musikisi’ndeki dizi seslerinin isimleri ve görevleri. | [1] s.61-62 ; [2] 23-30 |
6 | 6.Çargah makamının anlatımı Solfej çalışmaları Semai usulünün anlatımı | [1] s. 95-97, 111-114; [2] 31-33 |
7 | 7.Kürdi makamının anlatımı Solfej çalışmaları | [1] s. 98-100; [2] 33-35; |
8 | 8.Buselik makamının anlatımı Sofyan usulünün anlatımı | [2] s. 35-37 |
9 | 9.Buselik makamının anlatımı Solfej çalışmaları | [1] s.115-117; [2] 35-37 |
10 | 10.Rast makamının anlatımı, Solfej çalışmaları Türk Aksağı usulünün anlatımı | [1] s.120-123; [2] 37-40 |
11 | 11.Rast makamında solfej çalışmaları Yürük Semai usulünün anlatımı | [2] s. 40-45 |
12 | 12.Uşşak makamının anlatımı Solfej çalışmaları | [1] s.126-128; [2] 46-48 |
13 | 13.Uşşak makamında solfej çalışmaları | [1] s.156-163; [2] 48-50 |
14 | 14. Genel Değerlendirme | |