SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / SPOR YÖNETİCİLİĞİ / SPY3009 - TÜKETİCİ DAVRANIŞI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Tüketici Davranışına Giriş Tüketici davranışının kapsamını ve pazarlama ile ilişkisini açıklar. Tüketici davranışlarını incelemenin işletmeler için önemini tartışır.
2Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörler Tüketici davranışlarını etkileyen kişisel, psikolojik, sosyal ve kültürel faktörleri sınıflandırır. Bu faktörlerin satın alma sürecine etkilerini analiz eder.
3Karar Verme Süreci I (İhtiyacın Fark Edilmesi ve Bilgi Arama) Tüketici karar sürecinin aşamalarını tanımlar. Bilgi arama davranışını ve bilgi kaynaklarını açıklar.
4Karar Verme Süreci II (Alternatiflerin Değerlendirilmesi ve Satın Alma) Alternatif değerlendirme sürecini analiz eder. Satın alma kararını etkileyen unsurları tartışır.
5Genel Değerlendirme ve Uygulama Dönem boyunca öğrenilen kavramları bütünleştirir. Gerçek bir vaka veya proje üzerinden tüketici davranışı analiz raporu hazırlar.