1 | 1.Dersin amacı, önemi ve temel kavramlar (ders kitabı, yardımcı materyal, öğretim programı ile ilişki) | 1,2 |
2 | 2.Ders kitaplarının hazırlanma süreci ve MEB ölçütleri | 1,2 |
3 | 3.Ders kitaplarında içerik düzeni ve öğretim programıyla uyum | 1,2 |
4 | 4.Dil ve anlatım özelliklerinin incelenmesi | 1,2 |
5 | 5.Ders kitaplarında görsel unsurlar ve tasarım ilkeleri | 1,2 |
6 | 6.Ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi | 1,2 |
7 | 7.İlkokul Türkçe ders kitaplarının incelenmesi | 1,2 |
8 | 8.İlkokul Matematik ders kitaplarının incelenmesi | 1,2 |
9 | 9.İlkokul Hayat Bilgisi ders kitaplarının incelenmesi | 1,2 |
10 | 10.İlkokul Fen Bilimleri ders kitaplarının incelenmesi | 1,2 |
11 | 11.İlkokul Sosyal Bilgiler ders kitaplarının incelenmesi | 1,2 |
12 | 12.Ders kitaplarının güçlü ve zayıf yönlerinin karşılaştırmalı analizi | 1,2 |
13 | 13.Alternatif öğretim materyali geliştirme çalışmaları | 1,2 |
14 | 14.Alternatif öğretim materyali geliştirme çalışmaları | 1,2 |