| 1 | Karakter eğitimiyle ilgili temel kavramlar | 1,5 |
| 2 | Değerlerin tanımı, sınıflandırılması ve özellikleri | 1,2 |
| 3 | Değer öğretimi yaklaşımları | 1, 2 |
| 4 | Değerler eğitimi akımları | 1 |
| 5 | Karakter eğitiminin tanımı, amacı, önemi ve tarihsel gelişimi | 1, 2, 5 |
| 6 | Karakter eğitiminde aile, okul ve öğretmenin önemi | 1, 2 |
| 7 | Karakter ve değerler eğitiminde kullanılan yöntem ve teknikler | 3 |
| 8 | Karakter ve değerler eğitiminde kullanılan yöntem ve teknikler | 3 |
| 9 | Karakter eğitiminde vatandaşlık eğitiminin yeri ve önemi | 4 |
| 10 | Türk eğitim ve kültür tarihinden değerler eğitimiyle ilgili örnekler | |
| 11 | Türk eğitim ve kültür tarihinden değerler eğitimiyle ilgili örnekler | |
| 12 | Değerler eğitimi ve medya okuryazarlığı | |
| 13 | Karakter ve değer eğitiminde rol model olarak öğretmen | 1, 4 |
| 14 | Türkiye'de karakter ve değerler eğitimi | |