| 1 | Öğretim programlarıyla ilgili temel kavramlar | [1] s. 5-30 |
| 2 | Program hazırlama ve değerlendirme kriterleri | [2] s. 20-50 |
| 3 | Sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının geçmişten günümüze gelişimi | [3] s. 27-31 |
| 4 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programının yaklaşımı, içeriği, geliştirmeyi amaçladığı beceriler, değerler, öğrenme alanları ve kazanımlar | [3] s. 49-70 |
| 5 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programının yaklaşımı, içeriği, geliştirmeyi amaçladığı beceriler, değerler, öğrenme alanları ve kazanımlar | [3] s. 49-70 |
| 6 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programının yaklaşımı, içeriği, geliştirmeyi amaçladığı beceriler, değerler, öğrenme alanları ve kazanımlar | [3] s. 49-70 |
| 7 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programında kullanılabilecek yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller. | [4] s. 46-88 |
| 8 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programında kullanılabilecek yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller. | [4] s. 46-88 |
| 9 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programında kullanılabilecek yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller. | [4] s. 46-88 |
| 10 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programında kullanılabilecek yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller. | [4] s. 46-88 |
| 11 | Güncel sosyal bilgiler dersi dersi öğretim programında kullanılabilecek yöntem, teknik, araç-gereç ve materyaller. | [4] s. 154-188 |
| 12 | Farklı ülkelerdeki sosyal bilgiler öğretim programlarının incelenmesi | [5] s. 1-41 |
| 13 | Farklı ülkelerdeki sosyal bilgiler öğretim programlarının incelenmesi | [5] s. 1-41 |
| 14 | Genel Değerlendirme | |