| 1 | 1. Giriş | |
| 2 | 2. 1980'lerdeki toplumsal, ekonomik ve politik koşullar içinde Türk sinemasındaki değişim | 2-3 |
| 3 | 3. Video işletmeciliği sonrası, Eurimage, ve diğer fonlar | 1 |
| 4 | 4. 1990'lar Türk sineması, 1990 sonrası Türk sinemasında reklam sektörünün etkileri | 2 |
| 5 | 5. Yeni Türk sineması, Derviş Zaim'n alüvyonik sinema kavramı | 2 |
| 6 | 6. Yönetmenler çerçevesinde Yeni Türk Sineması, | 1-2 |
| 7 | 7. Yönetmenler çerçevesinde Yeni Türk Sineması | 1-2 |
| 8 | 8. Demirkubuz, Ceylan, Ustaoğlu, Zaim vd. bağlamında Yeni Türk Sinemasında eğilimler, temalar | 2 |
| 9 | 9. Yeni Türk sinemasında anlatı | 1-2-3 |
| 10 | 10. Yeni Türk Sinemasında melez anlatı | 1-2-3 |
| 11 | 11. Göçmen sineması, ulusötesi sinema bağamında Fath Akın ve Ferzan Özzpetek | 2-3 |
| 12 | 12. Yeni Türk sinemasında komedi | 2 |
| 13 | 13. Dijital Teknoloji ve değişen seyirci profili, | 1-2-3 |
| 14 | 14. Dijital Teknoloji ve değişen seyirci profili | 1-2-3 |