| 1 | Folklor ve halkbilim tanımı | |
| 2 | Türk halk danslarının türleri, içerikleri ve örneklemeler | |
| 3 | Bar türü yöresel figür öğretimi (Artvin yöresi [Ata Barı, Mendo Barı], yöre kostümü ve saz eşliğiyle) | |
| 4 | Bar türü öğretilen figürlerin pekiştirilmesi ve pratiğe dönüştürülmesi | |
| 5 | Halay türü yöresel figür öğretimi (Diyarbakır yöresi [Deliloy - Esmer], kostüm ve eşlik eden sazlar) | |
| 6 | Halay figürlerinin uygulamalı öğretimi | |
| 7 | Kaşıklı dans türü figür öğretimi (Eskişehir yöresi [Eskişehir Zeybeği, Selönü], kostüm ve saz eşliği) | |
| 8 | Kaşıklı dans figürlerinin pekiştirilmesi ve uygulamaya geçilmesi | |
| 9 | Horon türü yöresel figür öğretimi (Trabzon yöresi [Sallama, Sıksara], yöre kostümü ve saz eşliği) | |
| 10 | Horon figürlerinin pratiğe dönüştürülmesi | |
| 11 | Zeybek türü yöresel figür öğretimi (Muğla yöresi [Çökertme], kostüm ve saz eşliği) | |
| 12 | Zeybek figürlerinin pratiğe geçirilmesi | |
| 13 | Tüm öğrenilen figürlerin tavır, oynanış biçimleri ve sahnede sunum açısından değerlendirilmesi | |
| 14 | Genel tekrar ve halk oyunlarının sahnelenmesiyle sahneleme türleri/farklılıklarının ortaya konması | |