| 1 | Öğrenme ve öğretim nedir? Görsel Sanatlar eğitimi öğrenme ve öğretim yaklaşımlarında temel ilkeler | 1-2-3-4-5 |
| 2 | Yaratıcılık nedir? Yaratıcılığın özellikleri, yaratıcılığı geliştiren öğretmen yaklaşımı / yaratıcılığı engelleyen öğretmen yaklaşımı, yaratıcı süreçte düşünme, sorgulama, keşfetme, uygulama odaklı yaklaşımlar | 1-2-3-4-5 |
| 3 | Görsel algının geliştirilmesi odaklı yaklaşımlar | 1-2-3-4-5-6 |
| 4 | Estetik beğeninin geliştirilmesine yönelik yaklaşımlar | 1-2-3-4-5 |
| 5 | Sanatsal uygulamalarda malzeme / teknik / içerik/ form bağlamında olanakların keşfedilmesini sağlamaya yönelik öğretmen yaklaşımı | 1-2-3-4-5 |
| 6 | Sanat eğitiminde ezber / kalıp şekiller sorunu ve çözümü odaklı yaklaşımlar | 1-2-3-4-5-6 |
| 7 | Bireysel öğrenme modelleri | |
| 8 | Grupla öğrenme modelleri | 1-2-3-4-5-6 |
| 9 | Problem temelli yaklaşım | 1-2-3-4 |
| 10 | Sanat eğitiminde disiplinlerarası yaklaşım | 1-2-3-4-5 |
| 11 | Görsel sanatlar eğitiminde kavram yanılgıları ve doğru bilinen yanlışlar | 1-2-3-4-5 |
| 12 | Görsel sanatlar eğitiminde motivasyon | 4-5-6 |
| 13 | Görsel sanatlarda farklı eğitim ortamları ve kullanımının öğrenme - öğretim sürecine etkisi | |
| 14 | Görsel sanatlar eğitiminde sağlık ve güvenlik önlemleri / genel değerlendirme | |