| 1 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri; | |
| 2 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, | |
| 3 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Kısa cevaplı sınavlar ve Doğru-yanlış tipi testler, | |
| 4 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Çoktan seçmeli testler, | |
| 5 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Eşleştirmeli testler ve sözlü yoklamalar; | |
| 6 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, | |
| 7 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Görüşme, | |
| 8 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Performans değerlendirme, | |
| 9 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Öğrenci ürün dosyası, | |
| 10 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Araştırma kâğıtları ve araştırma projeleri, | |
| 11 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Akran değerlendirmesi ve öz değerlendirme, | |
| 12 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Tutum ölçekleri; | |
| 13 | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar; | |
| 14 | Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme. | |