| 1 | Dersin ve ders elemanlarının tanıtılması, çizgi çalışması | 1,3 | 
				| 2 | Çizgi öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 4,5,6 | 
				| 3 | Aralık öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması, ödevlerin duyurulması | 4,5 | 
				| 4 | Biçim öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 1,2,3 | 
				| 5 | Ölçü öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 1,4,5 | 
				| 6 | Arasınav |  | 
				| 7 | Renk öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 5,6 | 
				| 8 | Değer öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 2,3,4 | 
				| 9 | Doku öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 1,2,3 | 
				| 10 | Kavram belirlenerek bütünde bakışın kurulduğu serbest uygulama. | 4,5,6 | 
				| 11 | Işık-Gölge , hareket öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 1,4 | 
				| 12 | Ödevlerin anlatılması ve ders bütününe yönelik genel sorgulama | 3,4,5 | 
				| 13 | Ödevlerin anlatılması ve ders bütününe yönelik genel sorgulama | 3,4,5 | 
				| 14 | Yön öğesinin görsellerle desteklenerek teorik olarak anlatılması ve belirlenen bir kavramla uygulamasının yapılması | 5,6 |