NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU / OPTİSYENLİK / OPT2014 - MAĞAZA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

           
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Yönetim ve pazarlama alanlarında temel kavramları, ilkeleri ve süreçleri kavrayabilmeli
2Mağaza yönetiminde modern yöneticilik becerilerini geliştirebilmek ve bu becerileri optik sektörüne uyarlayabilmeli
3Yönetim işlevlerini (planlama, örgütleme, yöneltme, denetim) tanımlayarak mağaza faaliyetlerine uygulayabilmeli
4İnsan kaynakları yönetimi, üretim süreci ve işletme mali yönetimi konularını açıklayabilmeli
5ağaza içi pazarlama stratejilerini ve müşteri ilişkileri yönetimini etkili biçimde kullanabilmeli
6Pazarlama faaliyetlerinde sürdürülebilirlik ve etik ilkeleri gözetebilmeli
7Optik sektörüne özgü mağaza yönetimi ve pazarlama sorunlarına yaratıcı ve analitik çözümler üretebilmeli
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Aktarılabilir Beceri Dersi