| 1 | Ders İçeriğinin Ve Derse İlişkin Beklentilerin Paylaşımı, Sorumlulukların Açıklanması | |
| 2 | Ruh sağlığının tanımı, önemi ve anne baba tutumları | |
| 3 | Erken çocukluk döneminde görülen duygusal davranışsal sorunlar (parmak emme, tırnak yeme, alt ıslatma, dışkı kaçırma) | |
| 4 | Erken çocukluk döneminde görülen uyum problemleri (mastürbasyon, tikler) | |
| 5 | Bağlanma kuramı ve ruh sağlığı açısından önemi | |
| 6 | Erken çocukluk döneminde görülen duygusal davranışsal sorunlar (uyku bozuklukları, beslenme bozuklukları) | |
| 7 | Aile içi dinamikler (ebeveyn kaybı, ölüm, yas) | |
| 8 | Ara Sınav Haftası | |
| 9 | Aile içi dinamikler (boşanma) | |
| 10 | Erken çocukluk döneminde görülen duygusal davranışsal sorunlar (saldırganlık, yalan söyleme, kardeş kıskançlığı) | |
| 11 | Erken çocukluk döneminde görülen uyum problemleri (kaygı, okul fobisi, seçici konuşmazlık, kekemelik) | |
| 12 | Aile içi dinamikler (evlat edinme, koruyucu aile) | |
| 13 | Aile içi dinamikler (hükümlü aile) | |
| 14 | Ruh sağlığında koruyucu etkenler ve risk faktörleri Çocuklarda görülen ruh sağlığı bozukluklarının tanılanması ve doğru yaklaşım biçimleri | |
| 15 | Ruh Sağlığını Etkileyen Etkenler | |
| 16 | GENEL SINAV | |