| 1 | Öğretmen adaylarının okul öncesi çocukların sosyal gelişimini ve önemini kavramasını hedefler. |
| 2 | Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde sosyal gelişim kuramlarını bilmesini hedefler. |
| 3 | Öğretmen adaylarının sosyal becerilerin tanımı, kapsamı, sınıflandırılması ve önemini kavramasını hedefler. |
| 4 | Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde sosyal becerilerin gelişimini ve önemini kavramasını hedefler. |
| 5 | Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde sosyal becerilerin gelişiminde etkili etmenleri açıklayabilmesini hedefler. |
| 6 | Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde sosyal becerilerin değerlendirilmesinin önemini kavramasını hedefler. |
| 7 | Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde sosyal becerilerin değerlendirilmesinde kullanılabilecek yöntem, teknik ve değerlendirme araçlarını bilmesini hedefler. |
| 8 | Öğretmen adaylarının okul öncesi çocukların sosyal becerilerini uygun yöntem ve teknikleri seçerek değerlendirebilmesini hedefler. |
| 9 | Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde sosyal becerilerin desteklenmesinin önemini kavramasını hedefler. |
| 10 | Öğretmen adaylarının okul öncesi çocukların sosyal becerilerinin gelişimini destekleyici uygulamaları, yöntem ve teknikleri bilmesini hedefler. |
| 11 | Öğretmen adaylarının okul öncesi çocuklara yönelik sosyal beceri programlarını bilmesini hedefler. |
| 12 | Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde sosyal becerilere yönelik yapılan güncel bilimsel araştırmalara hakim olmasını hedefler. |
| 13 | Öğretmen adaylarının okul öncesi çocuklara yönelik sosyal becerileri destekleyici etkinlikler planlayabilmesini hedefler. |