| 1 | Kuramsal temeller: oyun–müzik ve öğrenme | |
| 2 | Müziksel öğeler ve pedagojik kullanım | |
| 3 | Farklı yetersizlik profillerinde müziksel işleme | |
| 4 | Hedef yazımı ve ders planı: BEP ile uyumlandırma | |
| 5 | Şarkı temelli öğretim: şarkı seçimi ve söz uyarlama | |
| 6 | Ritim–hareket bütünleştirme ve motor planlama | |
| 7 | Çalgı etkinlikleri ve uyarlanmış enstrümanlar | |
| 8 | Oyunla bütünleştirme: serbest–yarı yapılandırılmış–kurallı oyun | |
| 9 | Sınıf rutinleri ve grup yönetimi için müzik | |
| 10 | Materyal ve notasyon uyarlamaları | |
| 11 | Teknoloji destekli müzik öğretimi (erişilebilir araçlar) | |
| 12 | Kanıta dayalı öğretim stratejileri (müzik bağlamında) | |
| 13 | Değerlendirme ve izleme: rubrik, kontrol listesi, kısa kayıtlar | |
| 14 | Mikro-öğretim | |