| 1 | Sucuoğlu, B. & Çifci, İ. (2001). Sosyal Beceriler ve Öğretimi. Ankara: Kök Yayıncılık |
| 2 | Batu, S., & Kircaali-İftar, G. (2005). Kaynaştırma. Ankara: Kök Yayıncılık. |
| 3 | Gresham, F. M., & Elliott, S. N. (2014). Social Skills Assessment and Intervention for Children and Youth. New York: Springer. |
| 4 | Bellini, S. (2015). Building Social Relationships 2. Autism Asperger Publishing Company |
| 5 | Skinner, B. F. (1953). Science and human behavior. New York: Macmillan |
| 6 | Avcıoğlu, H. (2007). Etkinliklerle sosyal beceri öğretimi. Ankara: Kök Yayıncılık. |
| 7 | Avcıoğlu, H. (2012). Sosyal beceri öğretimi: Bilişsel süreç yaklaşımıyla. Ankara: Kök Yayıncılık |
| 8 | MEB (2018). Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Geliştirme Rehberi. |
| 9 | Skinner, B. F. (1953). Science and human behavior. New York: Macmillan. |
| 10 | Vygotsky, L. S. (1978). Mind in society: The development of higher psychological processes. Harvard University Pres |