| 1 | Zihin Yetersizliği Bağlamında Disiplinlerarası Yaklaşımlar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 2 | Zihin Yetersizliği ve İlişkili Alanlar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 3 | Disiplinlerarası Çalışma Alanları ve Modelleri | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 4 | İşbirliği Kavramı: Gerekliliği ve Önemi | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 5 | Ekip Üyeleri: Roller ve Sorumluluklar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 6 | Ekip Çalışmasının Temel Prensipleri | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 7 | Ekip Çalışması Kuramları | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 8 | Disiplinlerarası Çalışmada İletişim ve Etkileşim | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 9 | Türkiye’de Disiplinlerarası Çalışma Uygulamaları | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 10 | Türkiye’de Ekip Çalışmasının Mevcut Durumu | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 11 | Disiplinlerarası Çalışmada Güncel Sorunlar I | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 12 | Disiplinlerarası Çalışmada Güncel Sorunlar II | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 13 | Sorunlara Yönelik Çözüm Önerileri | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |
| 14 | Disiplinlerarası Çalışmada Gelecek Perspektifleri ve Yenilikçi Yaklaşımlar | Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelenmesi. Doktora Tezi Ankara Universitesi (Turkey). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (2013) Ed: İbrahim. H. Diken. Pegem Akademi. Özel Eğitim (2013) Ed: Atilla Cavkaytar. Vize Yayıncılık |