| 1 | Görme yetersizliği olan bireyler için yardımcı ve öğretimsel teknolojilerin temel kavramlarını tanımlar ve kullanım amaçlarını açıklar. |
| 2 | Odaklanma, odaklanmayı sürdürme, izleme, renk görme ve resim tanıma becerilerini destekleyen teknolojileri sınıflandırır ve işlevlerini değerlendirir. |
| 3 | Yakın ve uzak görme alanı ile mesafesine yönelik yardımcı teknolojileri tanır ve bu teknolojilerin bireysel gereksinimlere göre uygunluğunu analiz eder. |
| 4 | Bağımsız yaşamı destekleyici yardımcı teknolojileri açıklar ve günlük yaşam aktivitelerindeki kullanım örneklerini tartışır. |
| 5 | Yardımcı araçların kullanımını destekleyen programları ve oyun tabanlı göz egzersizi yazılımlarını tanımlar ve öğretim sürecine aktarır. |
| 6 | Görme yetersizliği olan bireyler için yardımcı teknolojilere erişimde mevzuat, finansman ve değerlendirme süreçlerini analiz eder ve çözüm önerileri geliştirir. |