TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI / MÜZİKOLOJİ / MZK3012 - ARMONİ II

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1"Armoni I" ders konularının tekrarı (Soprano ve bas armonizeleri)1, 2
2Akor bağlanışlarında ilkeler ve kurallar (Yasaklanmış paralel hareketler, gizli beşli ve gizli sekizliler)1, 2
3Ana üçseslilerin altılıları (Üçseslilerin altılılara, altılıların üçseslilere, altılıların altılılara bağlanışları)1, 2
4Soprano partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı)1, 2
5Soprano partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı)1, 2
6Bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı). Varyant oluşturabilme.1, 2
7Geçici ve yardımcı dört altı akorları. Soprano partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları)1, 2
8Ara sınav 
9Bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları)1, 2
10Dominant yedili akoru (Tonik üçseslisi ve altılısının dominant yediliye bağlanışları, subdominant üçseslisi ve altılısının dominant yediliye bağlanışları, kadans dört altının dominant yediliye bağlanışları, dominant yedilinin toniğe bağlanışları)1, 2
11Cümle içinde ve kadansta dominant yedilinin kullanımı: Soprano ve bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları, dominant yedili)1, 2
12Dominant yedilinin çevrimleri.1, 2
13Soprano ve bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları, dominant yedili ve çevrimleri)1, 2
14Soprano ve bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları, dominant yedili ve çevrimleri)1, 2