1 | "Armoni I" ders konularının tekrarı (Soprano ve bas armonizeleri) | 1, 2 |
2 | Akor bağlanışlarında ilkeler ve kurallar (Yasaklanmış paralel hareketler, gizli beşli ve gizli sekizliler) | 1, 2 |
3 | Ana üçseslilerin altılıları (Üçseslilerin altılılara, altılıların üçseslilere, altılıların altılılara bağlanışları) | 1, 2 |
4 | Soprano partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı) | 1, 2 |
5 | Soprano partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı) | 1, 2 |
6 | Bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı). Varyant oluşturabilme. | 1, 2 |
7 | Geçici ve yardımcı dört altı akorları. Soprano partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları) | 1, 2 |
8 | Ara sınav | |
9 | Bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları) | 1, 2 |
10 | Dominant yedili akoru (Tonik üçseslisi ve altılısının dominant yediliye bağlanışları, subdominant üçseslisi ve altılısının dominant yediliye bağlanışları, kadans dört altının dominant yediliye bağlanışları, dominant yedilinin toniğe bağlanışları) | 1, 2 |
11 | Cümle içinde ve kadansta dominant yedilinin kullanımı: Soprano ve bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları, dominant yedili) | 1, 2 |
12 | Dominant yedilinin çevrimleri. | 1, 2 |
13 | Soprano ve bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları, dominant yedili ve çevrimleri) | 1, 2 |
14 | Soprano ve bas partisinin armonizesi (Ana üçsesliler ve altılıları, kadans dört altı, geçici ve yardımcı dört altı akorları, dominant yedili ve çevrimleri) | 1, 2 |