1 | Klavye partilemesinde T D, D T, T S, S T armonik bağlanışları. | 1, 2 |
2 | Klavye partilemesinde S D bağlanışı ve T S D T akor ilerleyişi. | 1, 2 |
3 | Klavye partilemesinde T D, D T, T S, S T melodik bağlanışları. | 1, 2 |
4 | Koro partilemesi. Soprano partisinin armonizasyonu. | 1, 2 |
5 | Soprano partisinin armonizasyonu (armonik ve melodik bağlanışları kavrayabilme) | 1, 2 |
6 | Koro partilemesinde T D, D T, T S, S T bağlanışlarında üçlülerin atlamaları | 1, 2 |
7 | Armonik, melodik bağlanışlar ve üçlülerin atlamalarına ilişkin örnekler. Soprano partisinin armonizesi. | 1, 2 |
8 | Ara sınav. | |
9 | Soprano partisinin armonizesi (Armonik, melodik bağlanışlar ve üçlülerin atlamalarına ilişkin örnekler) | 1, 2 |
10 | Kadans dört altı akoru. Kadans dört altı akorunun işlevi ve kullanım özellikleri. | 1, 2 |
11 | Soprano partisinin armonizesi (Armonik bağlanışlar, melodik bağlanışlar, üçlülerin atlamaları ve kadans dört altı akorunu kapsayan örnekler) | 1, 2 |
12 | Soprano partisinin armonizesi (Armonik bağlanışlar, melodik bağlanışlar, üçlülerin atlamaları ve kadans dört altı akorunu kapsayan örnekler) | 1, 2 |
13 | Soprano partisinin armonizesi (Armonik bağlanışlar, melodik bağlanışlar, üçlülerin atlamaları ve kadans dört altı akorunu kapsayan örnekler) | 1, 2 |
14 | Bas partisinin armonizesi. Basa dayalı melodi oluşturma çalışmaları. Ana üçseslilerin tüm bağlanış özelliklerini kullanarak melodi oluşturma çalışmaları | 1, 2 |
15 | Bas partisinin armonizesi. Basa dayalı melodi oluşturma çalışmaları. Ana üçseslilerin tüm bağlanış özelliklerini kullanarak melodi oluşturma çalışmaları | 1, 2 |