1 | Orff Yaklaşımı (oluşumu, gelişimi, amacı), küçük veya büyük gruplar için uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Pedagojisinin Temelleri (Emine Yaprak Kotzian) ve Müzik Eğitiminde Öğretim Yaklaşım ve Yöntemleri (Editör: Doç. Dr. Emin Erdem Kaya) |
2 | Orff Yaklaşımı (oluşumu, gelişimi, amacı), küçük veya büyük gruplar için uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Pedagojisinin Temelleri (Emine Yaprak Kotzian) ve Müzik Eğitiminde Öğretim Yaklaşım ve Yöntemleri (Editör: Doç. Dr. Emin Erdem Kaya) |
3 | Orff Yaklaşımı (oluşumu, gelişimi, amacı), uygulama çalışmaları, küçük veya büyük gruplar için uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Pedagojisinin Temelleri (Emine Yaprak Kotzian) ve Müzik Eğitiminde Öğretim Yaklaşım ve Yöntemleri (Editör: Doç. Dr. Emin Erdem Kaya) |
4 | Orff Yaklaşımı (oluşumu, gelişimi, amacı), uygulama çalışmaları, küçük veya büyük gruplar için uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Pedagojisinin Temelleri (Emine Yaprak Kotzian) ve Müzik Eğitiminde Öğretim Yaklaşım ve Yöntemleri (Editör: Doç. Dr. Emin Erdem Kaya) |
5 | Orff çalgıları (tanıma, özellikleri, kullanımı vb.), küçük veya büyük gruplar için uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
6 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, küçük veya büyük gruplar için uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
7 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
8 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
9 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
10 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
11 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
12 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
13 | Orff çalgıları ile tek ve çok sesli ezgiler seslendirme, eşlik/ritim/dramatizasyon/canlandırma vb. uygulamalarda kullanma, uygulamalı çalışmalar (drama, yaratıcı hareket, dans, doğaçlama ve yaratıcılık çalışmaları vb.) | Çocuk şarkıları, Dünya müzikleri, Klasik Batı Müziği eserleri vb. |
14 | Dönem tekrarı, özeti ve değerlendirme | |