EĞİTİM FAKÜLTESİ / MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ / MOZ2008 - ÇOKSESLİ KORO 2

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, eski repertuvarın tekrar uygulamalarının yapılması 
2Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, eski repertuvarın tekrar uygulamalarının yapılması 
3Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eser deşifresi uygulamalarının yapılması 
4Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eserin sözleri ve müzikal dinamikleri ile ilgili uygulamalar yapılması 
5Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eserin sözleri ve müzikal dinamikleri ile ilgili uygulamalar yapılması, eski repertuvarın tekrarı 
6Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, öğrenilen tüm eserler için konser performansına yönelik ayrıntılı müzikalite çalışmalarının yapılması, eserlerin dönem özelliklerine göre seslendirmeye yönelik uygulamalar yapılması 
7Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eser deşifresinin yapılması 
8Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eserin sözleri ile çalışılması 
9Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eserin sözleri ile çalışılması, eserin dönem özelliklerinin açıklanarak bu özelliklere yönelik müzikalite uygulamaları yapılması 
10Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, öğrenilen tüm eserler ile ilgili ayrıntılı tekrar çalışmaları yapılması 
11Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eser deşifresinin yapılması 
12Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eserin sözleri ile çalışılması 
13Şarkı söylemeye yönelik bedensel ısınma, nefes ve ses egzersizleriyle entonasyon, artikülasyon, müzikal dinamik ve koro şefiyle uyum çalışmaları, dört sesli eserin döneme uygun müzikal ifadelere uygun seslendirilmesine yönelik uygulamalar yapılması 
14Konsere yönelik olarak öğrenilen tüm eserlerin müzikal özelliklerine uygun olarak ayrıntılı çalışılması ve sahne provası yapılması