1 | Vurmalı çalgıların genel özellikleri ve sınıflandırılması. | F.SALGAR-Türk Müziğinde Makamlar, Usuller ve Seyir Örnekleri |
2 | Vurmalı çalgılarda temel seslendirme prensipleri | F.SALGAR-Türk Müziğinde Makamlar, Usuller ve Seyir Örnekleri |
3 | Bendir’in tutuş özellikleri, doğru tutuş sağ el ve sol elde “düm”ve “tek” seslerinin elde edilmesi. | E.KARADENİZ-Türk Musikısinin Nazariye ve Esasları |
4 | 4’lük, 8’lik ve 16’lık nota değerlerinde uygulama çalışmaları. | E.KARADENİZ-Türk Musikısinin Nazariye ve Esasları |
5 | Verilen nota değerlerinde yazılmış kompozisyonlar ile beraber çalışma. | E.KARADENİZ-Türk Musikısinin Nazariye ve Esasları |
6 | Basit ölçünün tanımı ve basit ölçüde çalışmalar. | F.SALGAR-Türk Müziğinde Makamlar, Usuller ve Seyir Örnekleri |
7 | Bileşik ölçünün tanımı ve bileşik ölçüde çalışmalar. | F.SALGAR-Türk Müziğinde Makamlar, Usuller ve Seyir Örnekleri |
8 | Temel usul kavramı tanımı. | i.H.ÖZKAN-Türk Musikisi Nazariyatı ve Usulleri-Kudüm Velveleleri |
9 | Geleneksel Türk Müziği usullerinden Düyek ve Aksak usulünde çalışmalar. | i.H.ÖZKAN-Türk Musikisi Nazariyatı ve Usulleri-Kudüm Velveleleri |
10 | Karma ölçünün tanımı ve karma ölçüde çalışmalar. | i.H.ÖZKAN-Türk Musikisi Nazariyatı ve Usulleri-Kudüm Velveleleri |
11 | Geleneksel Türk Müziği usullerinden Evfer ve Aksak semai usulünde çalışmalar | i.H.ÖZKAN-Türk Musikisi Nazariyatı ve Usulleri-Kudüm Velveleleri |
12 | Geleneksel Türk Müziği usullerinin kullanıldığı kompozisyonların seslendirilmesi. | F.SALGAR-Türk Müziğinde Makamlar, Usuller ve Seyir Örnekleri |
13 | Öğrenilen ritmik yapılara ilişkin uygulama yapma 1 | |
14 | Öğrenilen ritmik yapılara ilişkin uygulama yapma 2 | |