| 1 | Ölçme ve değerlendirme kavramları, temel ilkeler | • Özdemir, S., & Demirtaş, H. (2010). Sınıf İçi Değerlendirme: Kuram ve Uygulama. Pegem Akademi. • Güven, S. (2015). Eğitimde Değerlendirme ve Ölçme. Nobel Yayıncılık. • Çelik, V., & Aydın, F. (2014). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme. Anı Yayıncılık. • Kaya, A., & Gök, B. (2016). Sınıf İçi Değerlendirme: Teorik ve Uygulamalı Yaklaşımlar. Pegem Akademi. • Erden, M. (2007). Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme. Alkım Yayınevi. |
| 2 | Müzik eğitiminde ölçme araçlarının özellikleri | '' |
| 3 | Geleneksel değerlendirme yöntemleri: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar | '' |
| 4 | Doğru-yanlış testleri, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler | '' |
| 5 | Sözlü yoklamalar ve müzik eğitimi bağlamındaki kullanımları | '' |
| 6 | Alternatif değerlendirme yöntemleri: Gözlem ve görüşme teknikleri | '' |
| 7 | Performans değerlendirme yöntemleri ve uygulamaları | '' |
| 8 | Ara sınav için tekrar | |
| 9 | Öğrenci ürün dosyası ve müzik eğitiminde kullanımı | '' |
| 10 | Araştırma kâğıtları ve projelerin değerlendirilmesi | '' |
| 11 | Akran değerlendirmesi ve öz değerlendirme | '' |
| 12 | Tutum ölçekleri ve müzik öğrencilerinin değerlendirilmesi | '' |
| 13 | Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme | '' |
| 14 | Genel değerlendirme ve dersin gözden geçirilmesi | |