İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME / ISL3015 - HİZMET PAZARLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dersin amacı ve hizmet pazarlaması / hizmet kalitesi araştırmaları hakkında bilgi verilmesiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 1-27
2Hizmet ekonomisiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 27-42
3Hizmetlerde genişletilmiş ürün kavramıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 43-53
4Hizmet sunan işletme özellikleriÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 66-80
5Hizmetlerin fiyatlanmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 66-80
6Hizmetlerin dağıtılmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 53-65
7Hizmetlerin tutundurulmasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 80-95
8Hizmetlerde talep ve kapasite yönetimi, Hizmet kalitesiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 113-155
9Hizmet pazarlamasında personel müşteri ve fiziksel kanıtlar Öztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 96-113
10Hizmet pazarlaması ve insan kaynağıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 103-113
11Uluslararası hizmet pazarlamasıÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 159-175
12Hizmet sektöründe müşteri elde tutma, ilişkisel pazarlamaÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 175-210
13Örnek olay incelemesiÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi
14Hizmet ÖzellikleriÖztürk, Sevgi A. (2007)Hizmet Pazarlaması.Bursa:Ekin Kitabevi 43-53