| 1 | Tehlike kavramı ve türleri | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015, Managing for health and safety- Health and Safety Executive |
| 2 | Risk ve riskin unsurları | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015, Managing for health and safety- Health and Safety Executive |
| 3 | Riskin büyüklüğünün belirlenmesi | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015, Managing for health and safety- Health and Safety Executive |
| 4 | Riskin azaltılması veya ortadan kaldırılması için uygulanacak metodolojiler ve riskin kabul edilebilirlik düzeyinin belirlenmesi | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015, Managing for health and safety- Health and Safety Executive |
| 5 | Risk Yönetimi | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015, Managing for health and safety- Health and Safety Executive |
| 6 | İş sağlığı ve güvenliği risk değerlendirmesi yasal şartlar | 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, İş Sağlığı Ve Güvenliği Risk Değerlendirmesi Yönetmeliği |
| 7 | İş sağlığı ve güvenliği risk değerlendirmesi yasal şartlar.Risk değerlendirmesinin güncellenmesi ve sürdürülebilirliği | 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, İş Sağlığı Ve Güvenliği Risk Değerlendirmesi Yönetmeliği |
| 8 | Risk Değerlendirme Teknikleri (Matrisler ve Ön Tehlike Analizi, Fine Kinney- 3T Metodu- Kontrol Listeleri) | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015 |
| 9 | Risk Değerlendirme Teknikleri (FMEA-Hata Türleri ve Etkileri Analizi, İş Güvenlik Analizi) | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015 |
| 10 | Risk Değerlendirme Teknikleri (HAZOP- Tehlike İşletilebilirlik Analizi, Hata Ağacı Analizi) | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015 |
| 11 | Risk Değerlendirme Teknikleri (Olay Ağacı Analizi) | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015 |
| 12 | Risk değerlendirme uygulaması | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015 |
| 13 | Risk değerlendirme uygulaması | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015 |
| 14 | Risk değerlendirme uygulaması | Risk Değerlendirmesi, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi-Prof. Dr. Mithat Zeydan ,2020, Risk Değerlendirmesi ve Metodolojisi, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Doç. Dr. Yusuf Sait Türkan,2015 |