| 1 | Demiryolu mühendisliğine giriş | [1]- s. 1 - 18 |
| 2 | Demiryolları, sınıflandırılması,araçları | [1]- s. 19 - 37, [2]- s. 165 - 174 |
| 3 | Demiryolunun diğer ulaşım türleriyle karşılaştırılması | [11]- s. 1 - 11 |
| 4 | Demiryolu çekim mekaniği | [1]- s. 39 - 43, [2]- s. 175 - 180 |
| 5 | Harekete karşı koyan direnimler ve frenleme kuvvetleri | [2]- s. 181 - 194 |
| 6 | Demiryollarında hareket ilkeleri | [1]- s. 46- 71, [2]- s. 195 - 205 |
| 7 | Katar hareket denklemi, sabit direnimli hat ilkesi | [2]- s. 206 - 218 |
| 8 | Hat geometrik karakteristikleri | [1]- s. 126 - 130, [2]- s. 219 - 240 |
| 9 | Demiryolu tasarımı | [11]- s. 12 - 21 |
| 10 | Genel toprak işleri bilgisi | [11]- s. 21 - 25 |
| 11 | Demiryolu güzergah etüdü | [11]- s. 26 - 35 |
| 12 | Demiryolu tasarımı adımları | [11]- s. 36 - 44 |
| 13 | Demiryolu hat kapasitesi | [11]- s. 45 - 50 |
| 14 | Demiryolu üstyapısı | [11]- s. 51 - 60 |