| 1 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri | |
| 2 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler | |
| 3 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar | |
| 4 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme | |
| 5 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: performans değerlendirme | |
| 6 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: öğrenci ürün dosyası | |
| 7 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: araştırma kâğıtları, araştırma projeleri | |
| 8 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: akran değerlendirmesi | |
| 9 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: öz değerlendirme | |
| 10 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: tutum ölçekleri | |
| 11 | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar | |
| 12 | Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme. | |
| 13 | Alternatif ölçme araçları | |
| 14 | Alternatif ölçme araçları | |