EĞİTİM FAKÜLTESİ / İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ / IMS0010 - MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Kendine özgü sembolleri ve terminolojisi olan bir dil olarak matematik1, 2, 3, 4, 7
2Matematiğin sembol ve terimlerini etkili ve doğru kullanma1, 2, 3, 4, 5, 7
3Matematiğin sembol ve terimlerini etkili ve doğru kullanma1, 2, 3, 4, 5, 7
4Matematiksel dili matematiğin kendi içinde, farklı disiplinlerde ve yaşantısında uygun ve etkili bir biçimde kullanma1, 2, 3, 4, 5, 7
5Somut model, şekil, resim, grafik, tablo, sembol vb. farklı temsil biçimlerini kullanarak matematiksel düşünceleri ifade etme1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
6Somut model, şekil, resim, grafik, tablo, sembol vb. farklı temsil biçimlerini kullanarak matematiksel düşünceleri ifade etme1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
7Matematiksel düşünceleri sözlü ve yazılı ifade etme1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
8Matematiksel düşünceleri sözlü ve yazılı ifade etme1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
9Günlük dili, matematiksel dil ve sembollerle, matematiksel dili, günlük dil ve sembollerle ilişkilendirme1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
10Günlük dili, matematiksel dil ve sembollerle, matematiksel dili, günlük dil ve sembollerle ilişkilendirme1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
11Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
12Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
13Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
14Matematiksel düşüncelerin doğruluğunu ve anlamını yorumlama1, 2, 3, 4, 5, 6, 7