| 1 | Biliş-Üstbiliş ortak farklı yönleri | |
| 2 | Özdüzenleme kavramı ve özdüzenlemeli öğrenme ilkeleri | |
| 3 | Özdüzenlemeli öğrenme süreçleri | |
| 4 | Matematik eğitiminde özdüzenlemeli öğrenmenin yeri ve önemi | |
| 5 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli öğrenme süreçlerinin incelenmesi | |
| 6 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli öğrenme stratejileri | |
| 7 | Ara sınav | |
| 8 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli ve özyönelimli öğrenme ortamları tasarımı-örnek uygulamaların incelenmesi | |
| 9 | Matematik öğretiminde özdüzenlemeli ve özyönelimli öğrenme ortamları tasarımı-örnek uygulamaların incelenmesi | |
| 10 | Özdüzenlemeli öğrenme ortamı tasarımı için gereken öğretmen yeterlikleri | |
| 11 | Üstbilişsel becerilerin-özyönelimli öğrenmenin değerlendirilmesi | |
| 12 | Üstbilişsel becerilerin-özyönelimli öğrenmenin değerlendirilmesi-örnek uygulamaların incelenmesi | |
| 13 | Özdüzenlemeli öğrenmeyi destekleyen sürdürülebilir öğrenme ortamı tasarımı-Etkinlik geliştirme | |
| 14 | Özdüzenlemeli öğrenmeyi destekleyen sürdürülebilir öğrenme ortamı tasarımı-Etkinlik geliştirme | |
| 15 | Genel Sınav | |