| 1 | Ders kitaplarının matematik eğitimindeki yeri ve önemi ve ilgili mevzuat | 1, 2 |
| 2 | Matematik ders kitaplarının tarihsel gelişimi ve etkileyen faktörler | 1, 2 |
| 3 | Ders kitabının bilişsel tasarımı ve 5-8 Matematik Öğretimi Ders Programı karşılaştırılması | 1, 2 |
| 4 | Eğitim programlarında ders kitabının yeri | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 5 | Eğitim programlarında ders kitabının yeri | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 6 | Ders kitaplarının nitelikleri | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 7 | Ders kitaplarının nitelikleri | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | Ders kitaplarındaki problemlerin bilişsel seviyeleri | 1, 2, 3 |
| 10 | Mevcut ders kitaplarında etkinlikler ve değerlendirilmesi | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 |
| 11 | Ders kitaplarının sınıfta kullanımı (öğretim yöntemleri vb.) | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 12 | Ulusal ve uluslararası ders kitapları karşılaştırma analizi | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 13 | Ders kitaplarındaki matematiksel görevler ve ulusal ve uluslararsı sınavlar (TİMSS, PİSA) | 3 |
| 14 | Matematik ders kitaplarının genel değerlendirilmesi | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 15 | Matematik ders kitaplarının genel değerlendirilmesi | 1, 2, 4, 5, 6, 7 |
| 16 | Genel Sınav | |
 | Loading… |
   |