| 1 | Matematik ve kültür ilişkisi | |
| 2 | Matematiksel kavramların farklı kültürel ortamlarda gelişimi | |
| 3 | Matematiksel kavramları kendi kültürel bağlamlarında tanımlamak | |
| 4 | Farklı kültürlerin matematik düşünce yapıları (Babil, Antik Mısır, Antik Çin vd.) | |
| 5 | Farklı kültürlerin matematik düşünce yapıları (Antik Yunan, İslam medeniyetleri vd.) | |
| 6 | Etnomatematik alanında yapılan araştırmaların temel prensipleri | |
| 7 | Etnomatematik alanında yapılan araştırmaların incelenmesi | |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | Kültürel miras niteliği taşıyan değerlerin matematikle ilişkisinin incelenmesi-oyunlar | |
| 10 | Kültürel miras niteliği taşıyan değerlerin matematikle ilişkisinin incelenmesi-dokumacılık ve mimari | |
| 11 | Kültürel miras niteliği taşıyan değerlerin matematikle ilişkisinin incelenmesi-ölçme | |
| 12 | Matematik-antropoloji-dil bilimi-mantık arasındaki ilişki | |
| 13 | Farklı kültürlerin bakış açılarına yönelik etkinlikleri inceleme | |
| 14 | Proje sunumu ve değerlendirmesi | |
| 15 | Proje sunumu ve değerlendirmesi | |
| 16 | Genel Sınav | |