İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ / İSLAMİ İLİMLER / IIF3055 - EĞİTİM TARİHİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15   5  5 4    4
2 55      5    5
3   5   5  5  5 
44 5  5   5   5 
5   5   5 5   5 
6      55  5  4 
7 44  4  4   4  
85 5  5 55    5 
9 5  5  5  5   5
10 5  5    5  5  
115 5   5   5  5 
12 4 5 5    5   5
135 5  5    5  5 
14 5   5   5  5  
155 5  5  5   5 5
16 5  5  5  5  5 
174  4    4  4 4 
18 5  5  5 5  5  
195  5   5  5  5 
20 5  5  5    5  
215  5   5   5  5
22   5 5   5  5 5
23 5  5  5   5  5
24 5 5  5  5  5  
255 5   5   5  5 
26 4    4  4   4 
274   5  5   5 5 
28  5   5  5  5  
295   5  5  5  5 
30 5   5   5  5  
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ / İSLAMİ İLİMLER / IIF3055 - EĞİTİM TARİHİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Eğitimin farklı uygarlıklardaki tarihsel gelişimini açıklar.
2Eğitim kurumlarının tarihsel bağlamdaki toplumsal işlevlerini analiz eder.
3Türk eğitim sisteminin tarihsel dönüşümünü dönemler arası karşılaştırmalı biçimde değerlendirir.
4Rönesans, Reform, Aydınlanma ve Sanayi Devrimi gibi tarihsel süreçlerin eğitim anlayışına etkilerini tartışır.
5Eğitim tarihine dair temel kavramları, olayları ve şahsiyetleri tanımlar ve yorumlar.
6Eğitim tarihine ilişkin bilgi ve belgeleri akademik bir yaklaşımla eleştirir.
7Güncel eğitim sistemlerini, tarihsel gelişmeler ışığında sorgular ve değerlendirmelerde bulunur.