| 1 | 1. Dersin amacı, içeriği, ölçme değerlendirmeye ilişkin genel bilgiler | |
| 2 | 2. Günlük hayat kavramı üzerine tartışma | 1,2,3,4 |
| 3 | 3. Lefebvrede gündelik hayat ve medya kurgusu | 1,2,3,4 |
| 4 | 4. Gündelik hayata sosyolojik bir boyuttan bakmak | 1,2,3,4 |
| 5 | 5. Günlük yaşamda benliğin sunumu ve iletişim araçları yoluyla üretilen ilişkiler | 1,2,3,4 |
| 6 | 6. Günlük hayatta kamusal ve özel hayatın görünümleri | 1,2,3,4 |
| 7 | 7. Günlük hayat-iktidar ilişkisinin toplumsal cinsiyet açısından incelenmesi | 1,2,3,4 |
| 8 | 8. Günlük hayat ve şiddet ilişkisi | 1,2,3,4 |
| 9 | 9. Günlük hayat ve çağdaş kültürel kimliklerin inşası | 1,2,3,4 |
| 10 | 10. Gündelik hayat ve sürdürülebilirlik; toplum, nüfus, ekonomik sistem, çevre, teknolojik gelişmeler, tüketim alışkanlıkları, sosyal sorumluluk çalışmaları, kültürel miras yönünden sürdürülebilirlik ve bunların medyaya yansımaları. | 1,2,3,4 |
| 11 | 11. Öğrenci sunumları | |
| 12 | 12. Öğrenci sunumları | |
| 13 | 13. Öğrenci sunumları | |
| 14 | 14. Genel Değerlendirme | |
 | Loading… |
   |