| 1 | Öğrenciler konu dahilinde gerçekleştirmeyi planladıkları çalışmalarını atölye hocası dahilinde belirleyerek çalışmalar için ön hazırlık yapar. | 1,2,3,4,5 |
| 2 | Disiplinler arası ilişkiler kurgulayarak kavramlar oluşturmak ve sanat yapıtı incelemesi, (sanat tarihi, eleştiri, estetik, uygulama) | 1,2,3,4,5 |
| 3 | Disiplinler arası ilişkiler kurgulayarak kavramlar oluştur Figüratif kompozisyonlar uygulaması, taslak, desen, skeç, materyal hazırlama, araştırma, uygulama. | 1,2,3,4,5 |
| 4 | Disiplinler arası ilişkiler kurgulayarak kavramlar oluştur Figüratif kompozisyon uygulaması | |
| 5 | Disiplinler arası ilişkiler kurgulayarak kavramlar oluştur Figüratif kompozisyon uygulaması | |
| 6 | Bir kavramdan yola çıkılarak her öğrenci kendi anlatım yöntemine uygun olarak uygulama yapacak. (Uygulama iki boyutlu yüzey üzerine boya, çizim vb. metotlarla yapılacak) | |
| 7 | Bir kavramdan yola çıkılarak her öğrenci kendi anlatım yöntemine uygun olarak uygulama yapacak. (Uygulama iki boyutlu yüzey üzerine boya, çizim vb. metotlarla yapılacak) | |
| 8 | Bir kavramdan yola çıkılarak her öğrenci kendi anlatım yöntemine uygun olarak uygulama yapacak. (Uygulama iki boyutlu yüzey üzerine boya, çizim vb. metotlarla yapılacak) | |
| 9 | Çalışma konusuna dönük, malzeme kullanımını geliştirme ve farklı materyallerle atölye uygulaması | |
| 10 | Malzeme kullanımını geliştirme ve farklı materyallerle atölye uygulaması | |
| 11 | Özgün eser ortaya çıkarmak için atölye çalışması. | |
| 12 | Özgün eser ortaya çıkarmak için atölye çalışması. | |
| 13 | Özgün eser ortaya çıkarmak için atölye çalışması. | |
| 14 | Öğrencilerin yapmış oldukları eserlerini analiz ve değerlendirme çalışması. | |