BOR SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON / FTR4002 - KLİNİK UYGULAMA II

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiKaraduman A., Tunca Yılmaz Ö., (2016), Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Genel Fizyoterapi, Ortopedik Rehabilitasyon, Nörolojik Rehabilitasyon, Kardiyopulmoner Rehabilitasyon. Cilt 1,2,3. Ankara, Hipokrat Yayınevi.
2Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiElbasan, B. (2023). Pediatrik fizyoterapi rehabilitasyon.
3Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiBoşnak Güçlü, M. (2023). Vakalarla Kardiyopulmoner Rehabilitasyonda Güncel Yaklaşımlar.
4Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiGüçlü Gündüz A. (2018). Motor Kontrol Araştırmanın Klinik Uygulamaya Aktarılması
5Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiAtalay Güzel N., Kafa N., (2017). Sporcu Sağlığı
6Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiKaraduman A., Tunca Yılmaz Ö., (2016), Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Genel Fizyoterapi, Ortopedik Rehabilitasyon, Nörolojik Rehabilitasyon, Kardiyopulmoner Rehabilitasyon. Cilt 1,2,3. Ankara, Hipokrat Yayınevi.
7Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiElbasan, B. (2023). Pediatrik fizyoterapi rehabilitasyon.
8Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiBoşnak Güçlü, M. (2023). Vakalarla Kardiyopulmoner Rehabilitasyonda Güncel Yaklaşımlar.
9Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiGüçlü Gündüz A. (2018). Motor Kontrol Araştırmanın Klinik Uygulamaya Aktarılması
10Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiAtalay Güzel N., Kafa N., (2017). Sporcu Sağlığı
11Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiKaraduman A., Tunca Yılmaz Ö., (2016), Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Genel Fizyoterapi, Ortopedik Rehabilitasyon, Nörolojik Rehabilitasyon, Kardiyopulmoner Rehabilitasyon. Cilt 1,2,3. Ankara, Hipokrat Yayınevi.
12Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiElbasan, B. (2023). Pediatrik fizyoterapi rehabilitasyon.
13Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiBoşnak Güçlü, M. (2023). Vakalarla Kardiyopulmoner Rehabilitasyonda Güncel Yaklaşımlar.
14Farklı kliniklerde ve birimlerde (kardiyo-pulmoner, ortopedi, nöroloji, pediatri vb.) hasta değerlendirme, fizyoterapi programı planlama ve uygulama eğitimiGüçlü Gündüz A. (2018). Motor Kontrol Araştırmanın Klinik Uygulamaya Aktarılması