| 1 | Ders konuları ve değerlendirme ölçütleri hakkında genel bilgilendirme. | |
| 2 | Güncel Fen Eğitimi problemleri özelinde Disiplinlerarası Fen öğretiminin yeri | Yıldırım (1997) |
| 3 | Güncel Fen Eğitimi problemleri özelinde Disiplinlerarası Fen öğretiminin yeri | Yıldırım (1997) |
| 4 | Disiplinler arası Fen öğretiminin tarihçesi. Dünyada ve Türkiye'deki bu konuya ilişkin girişimler. | Sakız, 2018 |
| 5 | Disiplinler arası Fen öğretme-öğrenme modelleri ve örnekleri | Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü (2015). |
| 6 | Disiplinler arası Fen öğretme-öğrenme modelleri ve örnekleri | Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü (2015). |
| 7 | Disiplinler arası Fen öğretimi uygulama örnekleri. | Yayla Eskici ve Özsevgeç, 2019 |
| 8 | Disiplinler arası Fen Öğretiminde ölçme ve değerlendirme | Yayla Eskici, 2017 |
| 9 | Disiplinler arası Fen Öğretiminde ölçme ve değerlendirme | Yayla Eskici, 2017 |
| 10 | Sosyobilimsel konuların tanımı, örnekleri, bu konuların Fen öğrenimindeki yeri ve önemi. Sosyo bilimsel konularda öğrenme zorlukları ve bunlarla baş etme yöntemleri | |
| 11 | Karar verme süreçleri ve karar vermeye etki eden faktörler. | İstanbul Üniversitesi Disiplinler arası Çalışma notları |
| 12 | Sosyobilimsel konuların öğretimine yönelik öğretim teknik ve stratejileri | |
| 13 | Öğrencilerin yazılı ve sözlü argümantasyonlarının değerlendirilme teknikleri. | Yayla Eskici, 2017 |
| 14 | Disiplinler arası fen öğretimine ve sosyobilimsel konuların öğretimine yönelik uygulamalar | |