| 1 | Fen eğitiminde laboratuarın önemi ve amacı. | s.1-2 |
| 2 | Laboratuarla öğretimin tarihçesi, laboratuar çalışmalarının Fen ve Teknoloji programındaki yeri. | s. 2-8 |
| 3 | Bilimsel yöntem ve bilimsel süreç becerileri | s. 9-13 |
| 4 | Deney çeşitleri. | s.96-97 |
| 5 | Bilimsel süreç becerileri ve nasıl kazandırıldıkları. | s.15-99 |
| 6 | Ölçme ve hata | s.14-17 |
| 7 | Güvenilirlik ve geçerlilik. | s.187-197 |
| 8 | Hata kaynakları, hata hesaplamaları. | s.187-192 |
| 9 | Deney çalışma yaprakları ve deney raporu. | s.15-99 |
| 10 | Çalışma yaprakları çeşitleri. | s.15-99 |
| 11 | Çalışma yapraklarının hazırlanması. | s.15-99 |
| 12 | Deney tasarlama ve geliştirme | s.1-181 |
| 13 | Laboratuarda ölçme ve değerlendirme. | s.14-17 |
| 14 | Değerlendirme yöntemleri ve araçları. | s.104-105 |