| 1 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 2 | Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçlar I: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 3 | Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçlar II: Doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 4 | Geleneksel Yaklaşımlara Dayalı Araçlar III: Eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 5 | Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Araçlar I: Gözlem, görüşme | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 6 | Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Araçlar II: Performans değerlendirme | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 7 | Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Araçlar III: Öğrenci ürün dosyası (Portfolyo) | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 8 | Ara Sınav Haftası | |
| 9 | Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Araçlar IV: Araştırma kağıtları, araştırma projeleri | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 10 | Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Araçlar V : Akran değerlendirmesi, Öz değerlendirme | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 11 | Öğrenciyi Çok Yönlü Tanımaya Dönük Araçlar VII: Tutum ölçekleri | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 12 | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 13 | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |
| 14 | Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme | İlgili kaynaklar, [1], [2], [3] |