EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / EĞİTİM YÖNETİMİ / EYO6125 - SINIF YÖNETİMİNDE TEKNOLOJİK MATERYAL KULLANMA İLKELERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Eğitim Teknolojisi ve Öğretime Katkıları* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
2Dijital Öğretim Materyali Seçme ve Kullanma İlke ve Modelleri* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
3Teknolojik Pedagojik ve İçerik Bilgisi Modeli (TPACK)* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
4Hazırlanan ders planlarının sunumu, TPACK temelinde değerlendirilmesi ve tartışılması 
5Teknoloji Bütünleştirme Planlama Döngüsü Modeli (TIPC)* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
6Hazırlanan ders planlarının sunumu, TIPC temelinde değerlendirilmesi ve tartışılması 
7İkame, İyileştirme, Uyarlama ve Yeniden Tanımlama Modeli (SAMR)* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
8Hazırlanan ders planlarının sunumu, SAMR temelinde değerlendirilmesi ve tartışılması 
9Teknoloji Bütünleştirme Planlama Modeli (TIP Model) - Will-Skill-Tool (WST) Model* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
10Hazırlanan ders planlarının sunumu, TIP temelinde değerlendirilmesi ve tartışılması 
11Teknoloji Bütünleştirme Matrisi (TIM)* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
12Hazırlanan ders planlarının sunumu, TIM temelinde değerlendirilmesi ve tartışılması 
13RAT Technology Integration Model / PICRAT Modeli* Günüç, S. (2017) * Bardakçı, S. & Keser, H. (2017) * Orhan, F., Kurt, A.A. & Bardakçı, S. (Eds.) (2020)
14Hazırlanan ders planlarının sunumu, PICRAT temelinde değerlendirilmesi ve tartışılması