| 1 | Akyol, H. (2013). Programa uygun Türkçe öğretim yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi. |
| 2 | Gülay Aşkar Altay (2000). Bilimsel bir makale nasıl yazılır ve yayımlanır. TÜBİTAK |
| 3 | Güneş, F. (2013). Türkçe öğretimi yaklaşımlar ve modeller. Ankara: Pegem Akademi. |
| 4 | Niyazi, K. (2009). Araştırmalarda Rapor Hazırlama. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım. |
| 5 | Rauf, A. (2007). Araştırma Teknikleri ve Rapor Hazırlama. Ankara: Asil Yayın Dağıtım. |
| 6 | Günay, V. D. (2007). Metin Bilgisi. İstanbul: Multilingual. |
| 7 | Çeçen, M. (2011). Yazma eğitimi açısından metin bilgisi. M. Özbay içinde, Yazma Eğitimi (s. 127-144). Ankara: Pegem Akademi. |
| 8 | Cemiloğlu, M. (2009). Dil Bilimi açısından Türkçe yazılı anlatım ve anlatım teknikleri öğretimi. Bursa: Alfa Aktüel. |
| 9 | Ögeyik, M. C. (2010). Metinlerarasılık ve yazın eğitimi. Ankara: Anı Yayıncılık. |
| 10 | Korkmaz, Z. (2007). Türkiye Türkçesi grameri şekil bilgisi. Ankara: Türk Dil Kurumu Yayınları. |