1 | Balcı, A. (2014). Etkili okul: Okul geliştirme (Kuram, uygulama ve Araştırma). Ankara: Pegem Akademi. |
2 | Balcı, A. (2014). Örgütsel gelişme: Kuram ve uygulama. Ankara: Pegem Akademi. |
3 | Parlar, H. (2014). Tüm yönleriyle okul geliştirme: Kuram, yaklaşım ve uygulama. Ankara: Nobel. |
4 | Öztürk, M. (2017). Sürdürülebilir gelişme odaklı eğitim: Kuramsal çerçeve, tarihsel gelişim ve uygulamaya dönük öneriler. İlköğretim Online, 16(4), 1-11. |
5 | Turhan, E. (2012). Eğitim ve sürdürülebilir kalkınma (ESD) kavramı ve Türkiye'de okulların eko okula değişim ve dönüşümlerinde okul yöneticilerinin rolü. e-Journal of New World Sciences Academy, 7(1), 99-108. |