EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM / EPO6122 - CUMHURİYET ÖNCESİ EĞİTİM

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Dersin konu ve kapsamının, işleniş yönteminin tartışılmasıKongar, Emre. (1995) Toplumsal Değişme Kuramları ve Türkiye Gerçeği, İstanbul: Remzi Kitabevi
2Geleneksel Osmanlı eğitim kurumlarının incelenmesiAkyüz, Yahya (2014) Türk Eğitim Tarihi Pegem Yay.Ankara
3Geleneksel Osmanlı eğitim kurumlarının incelenmesiDuman, Tayyip (1996)Türkiye de Orta Öğretime Öğretmen Yetiştirme Problemi MEB Yay. Ankara.
4 Geleneksel Osmanlı eğitim kurumlarının incelenmesiGüven, İsmail (2014) Türk Eğitim Tarihi . Pegem Ankara
5Geleneksel Osmanlı eğitim kurumlarının incelenmesiErgün, Osman (1977) Türkiye Maarif Tarihi İstanbul.
6Geleneksel Osmanlı eğitim kurumlarının incelenmesiAkyüz, Yahya (2012) Türkiye de Öğretmenlerin Toplumsal Değişimdeki Etkileri (1839-1950) Pegem. Ankara
7Eğitimde yenileşme hareketlerinin neden ve sonuçları,Ergün, Mustafa(1996) İkinci Meşrutiyet Döneminde Eğitim Hareketleri Ocak Yay:Ankara.
8Yenileşme kapsamında açılan yeni okulların incelenmesi,Ergün, Mustafa (1982) Atatürk Devri Türk Eğitimi D.TCF. Ankara
9Eğitimde yenileşme hareketlerinin neden ve sonuçları,Ergün, Mustafa(1996)
10Eğitimde yenileşme hareketlerinin neden ve sonuçları,Ergün, Mustafa(1996)
11Eğitimde yenileşme hareketlerinin neden ve sonuçları,Ergün, Mustafa(1996)
12Eğitimde yenileşme hareketlerinin neden ve sonuçları,Ergün, Mustafa(1996)
13Eğitimde yenileşme hareketlerinin neden ve sonuçları,Ergün, Mustafa(1996)
14Eğitimde yenileşme hareketlerinin neden ve sonuçları,Ergün, Mustafa(1996)