| 1 | Program Geliştirme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar | Demirel, Ö. (1999). |
| 2 | Eğitim Programının Öğeleri ve Program Geliştirme Süreci | Demirel, Ö. (1999). |
| 3 | Eğitim Programı Tasarımı ve Modelleri | Demirel, Ö. (1999). |
| 4 | Program Geliştirmede Yeni Yönelimler | Demirel, Ö. (1999). |
| 5 | Eğitim Programının Değerlendirme Süreci | Demirel, Ö. (1999). |
| 6 | Program Değerlendirme Modelleri: Hedef Dayalı Değerlendirme Modeli | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 7 | Program Değerlendirme Modelleri: Çevre, Girdi, Süreç ve Ürüne Dayalı Değerlendirme Modeli | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 8 | Program Değerlendirme Modelleri: Ürün ve Erişiye Bakarak Program Değerlendirme | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 9 | Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Hedeflerin Değerlendirilmesi | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 10 | Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Hedeflerin Değerlendirilmesi | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 11 | Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: İçeriğin Değerlendirilmesi | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 12 | Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Eğitim Durumlarının Değerlendirilmesi | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 13 | Program Öğelerine Dönük Değerlendirme: Sınama Durumlarının Değerlendirilmesi Öğeler Arası İlişkilerin Değerlendirilmesi | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |
| 14 | Bir Program Değerlendirme Aracı Hazırlama, Eğitim programının sürdürülebilirliği | Erden, M. (1993).Demirel, Ö. (1999). |