| 1 | Rehberliğin temel kavramları, tarihsel gelişimi, amaç ve ilkeleri | |
| 2 | Rehberliğin gelişmesine neden olan faktörler | |
| 3 | hizmetleri(yöneltme, izleme,konsültasyon,planlama,psik.danışma vb.) | |
| 4 | İşlevlerine göre rehberlik | |
| 5 | Eğitsel rehberlik hizmetleri | |
| 6 | Mesleki rehberlik hizmetleri ve kariyer planlaması | |
| 7 | Eğitim kademelerine göre rehberliğin amaçları ve etkinlik örnekleri | |
| 8 | Gelişimsel rehberlik hizmetleri ve geleneksel rehberlikten farkları | |
| 9 | İlköğretimde rehberlik etkinlikleri | |
| 10 | Bireyi tanımanın önemi ve tanınması gereken özellikleri | |
| 11 | Bireyi tanıma tekniklerinden testler ve test dışı teknikleri kavrar ve uygular | |
| 12 | Psikolojik danışma kuram ve ilkeleri | |
| 13 | Rehberlik hizmetlerinin örgütsel yapısı | |
| 14 | Rehberlik hizmetlerinde sınıf rehber öğretmenin yapması gereken etkinlikler | |